eller: “ida nyttar sin überfunksjonelle mobiltelefon* optimalt på joggetur” (*den er mobil, digitalkamera og musikkspelar. musikken var på sjølv om den ikkje viser att i bileta. det var coldplay for dei som måtte vera interessert) eg hadde ein plan om å jogga før det vart myrkt, slik gjekk det. dette med ljoset hende mellom fem og halv seks. eg vart litt overraska eigentleg. brått var det aldeles myrkt!

her vert eg vâr at det byrjar å myrkne. bergen frå baksida. vasskvalitet i framgrunnen: brakkvatn (eesj)

 eit helst uskarpt tre

 ein ekstremt opplyst turveg

her legg dei sykkelen din om du ikkje passar på han

rapers’ paradice ved danmarksplass. så vidt eg veit har ingen vore ute for noko kriminelt her, utruleg nok. 

eit helst uskarpt innslag med bybanebyggjing

tre eller syklistar? me går for tre!

og eg er litt sliten etterpå. (og stor-gler meg til oppgåveskriving!)