bloggen har snart eittårsdag, og før den storslagne feiringa kan det høva å ta føre seg litt turr statistikk. min favoritt er “search engine terms”. dei presenterer seg sjølve:

søkjeord1

“hey philipp, wie war denn der urlaub?”?! ikkje dårleg! det var diverre ikkje mogeleg å finna ut kva for eit innlegg i bloggen denne guglaren fann, så det var kanskje berre framsida.  men han/ho som leita etter briller kom truleg hit, og pelle politibil er i alle fall her.

topplista så langt ser slik ut:

søkjeord
godt å vita at i alle fall 16 (12 + 4) menneske har funne ut korleis ein kan skriva behov på nynorsk. eg liker og at kurfürstendamm, trass töddelmangel (sikkert ei biletfil, dette), ligg så langt oppe i lista. og eg er framleis glad for at eg har nok kjøleskapsbokstavar til å skriva audhild gregoriusdotter rotevatn.

(eg har forresten 499 kommentarar, i tilfelle nokon kjenner seg freista til å gjera noko med det.)