nettnerdinga slær til med ein jolakalender i tett samarbeid med google translate. ein meir eller mindre jolarelatert song vert køyrt gjennom omsetjaren kvar dag, berre for fjas. kom gjerne med framlegg til songynskje!

fyrste song ut legg trass i omsetjinga korkje skjul på opphavleg språk eller tittel:

O Tannenbaum, O Tannenbaum,
Hvor lojale er din blader.
Du grønne er ikke for sommertid,
Nei, selv om vinteren når det snør.
O Tannenbaum, O Tannenbaum,
Hvordan er dine grønne blader!

O Tannenbaum, O Tannenbaum,
Du kan sende meg veldig fornøyd!
Hvor mange ganger har vært vintertid
Et tre av dere jeg glad!
O Tannenbaum, O Tannenbaum,
Du kan sende meg veldig fornøyd!

O Tannenbaum, O Tannenbaum,
Din kjole ønsker å lære meg var:
Håpet og motstand
Gir mot og styrke når som helst!
O Tannenbaum, O Tannenbaum,
Din kjole ønsker å lære meg noe.

klar for meir allereie? sjekk ut den engelske versjonen av “å jol med di gleda” inne på marianne sin blogg!