sony ericsson (= mobilen = fotografiapparatet) og eg var i frankrike i sumar. me dokumenterte litt. så la me alle bileta att på datamaskina hennar mor, gløymde dei, og fann dei att no.

bordeaux

heisekran

biscarosse

etegilde i bordeaux. mange av dei. her med brunost.

på veg heim att. oslo driv og flyttar.

utsyn frå morgontoget

den fine spegelen på togtoalettet

Det kom fram en man till mig på gatan igår och ville sälja en klocka. Jag tyckte att han såg lite eländig ut så jag köpte en för att vara snäll. Sedan passade jag på att bjuda honom på en kaffe. Han berättade om sin syster som flyttade till Holland för att söka lyckan för något år sedan. Ingen har tydligen hört av henne sedan dess, hon har inte gett ett livstecken ifrån sig. Jag vet inte varför han berättade det där, det var som om han såg att jag också bar på en saknad. Jag berättade för honom om dig och hur du är i mina tankar, hela tiden. Han log och sa att ibland gör man de man älskar illa, men det är viktigt att kunna förlåta. För en dag finns man inte längre för varandra, en dag är det för sent att mötas. Sedan kastade vi oss i havet och simmade ut till en ö där vi plockade snäckor.