jolaomsetjinga tek i dag for seg ein artikkel frå danske politiken. viss du slit med å sjå humoren her, er det altså berre å jamføra med originalen. den originale teksten ser ut til å vera noko so ravgale som ein tekst tufta på kommentarfelt i avisa. det er vel berre eit spørsmål om tid før det kjem hit òg.

som i går har eg køyrd teksten gjennom både gugel: dansk -> bokmål og apertium: bokmål -> nynorsk. eg er særs nøgd med slutteksten, må eg seia.  særleg liker eg omsetjinga av “Whams (julesang) er ubetinget, og absolut helt uden konkurrence, det mest afsindige lort.” som vert til “Wham (Christmas song) er ubetinga og absolutt utan nokon konkurranse, det mest vanvitige drite”.

“Eg døyr innvendig når eg høyrer” Last Christmas “…

WHAM! “Last Christmas er det eg hatar mest om jula,” skriv Morten frå Rødovre om George Michael og Andrew Ridgeley julesang frå 1984.

“… Eller” All I Want For Christmas Is You “. Her er lesarane sine hatar julesangene.

Kva Christmas song er det vondaste?

Sist jul
Gøyr Dei Know It’s Christmas?
Soren Banjomus
All I Want For Christmas Is You
The ‘i juli – det’ Cool
Jul i Angora
Rockin ‘Around The Christmas Tree (Mel & Kim)

Det har vorte delt inn i slapping politiken.dk ‘s kommentar-feltet dei siste dagars tid.

Det har faktisk sett gong i nominasjonen av jula vondaste schlager. Og spesielt éit nummer har avgjort klart føre, eller kva du har råd til å kalle det rommet.

Songen er Wham “Last Christmas”, første gongen i 1984, brølte ut av høyttalerne med all slags julebjælder, mjuke trommar og endå mjukare vokal.

“Wham (Christmas song) er ubetinga og absolutt utan nokon konkurranse, det mest vanvitige drite. Og det blir råspillet neste månad … AARRRGGHH !!!!!!«, skriv Kristian frå København i kommentarfeltet.

Morten frå Rødovre er endå meir kategorisk i avskyen sin av smash hit med George Michael i front.

“Last Christmas er det eg hatar mest om jul,” skriv han.

Eg hatar Soren Banjomus
Andre hatar songar inkluderer den lokale spesialiteten vår “Soren Banjomus” som òg kan søkte på YouTube.

‘Skillemadingadingaduskillemadingaduuuu ……. Eg hatar Soren Banjomus “skrivar Jais Knudsen frå Vejby.

Nor MC Ejnar ‘Det’ i juli – det ‘kule’ er populære. Faktisk er “så 80-talet stygt det er å halde ut,” skreiv Soren frå København.

‘D Rather slikke lyktestolpe enn å høyre på Angora gutar
Blant dei andre klassikerne hatar er “All I Want For Christmas Is You» og «Dei veit det er jul?” Som Bob Geldof, som skreiv songen sjølv meiner er ein av dei vondaste låtene nokosinne.

Òg i dei seinare åra, har store danske Christmas hit ‘Christmas i Angora “droppa nokre av brystet.

Kristian frå Londons vil heller suge på ein lyktestolpe “enn å høyre songen han skreiv.

Lesarar: Negative stemma
Men, men, men.

Det er ikkje alle er så negative. Maksimum at vi har valt å gjere ein slik negativ stemme.

Og som John frå Ribe kanskje med rette notat:

“Kvar og ein song som har spila inn 100 million pounds i til dei fattige, har fordelene sine. Uansett kor elendig lét! “.

L.K. Nielsen frå Århus er lei av heile premiss:

“Kvifor skal vi røyste på kva for ein som har dei vondaste? Det gjev meir glede, og bidreg til julefreden, viss vi stemme på det bestet? Det er viktig å fremje gode framfor dårlege. ”

Nominerer dei bestet julesangene
Vi er så generelt samde i.

Skriv deretter julesanger, eg kan ikkje leve utan i kommentarfeltet nedanfor.

Her, til dømes tre, som vi likar å redaktørar.

Chris Rea – Driving Home For Christmas
Peter Faber – Høy frå grøne tre topp
Darlene Love – Christmas (Baby Vennligst Come Home)