mykje blogging om dagen, slik det gjerne vert når eg burde nytta orda ein annan stad. i dei idle dokumenta som heiter oppgåve 1.0 og 2.0 kanskje. ja, eg har freista gje dei kule namn for at dei skal appellera meir til meg. hjelpte litt, men ikkje so veldig lenge.

eit anonymt søskenbarn har tipsa om ein jolekalender som utkonkurrerer det meste eg har sett tidlegare, so han må eg jo dela med so mange som råd: dorullnisse-kalenderen til prins sebastian! favorittane til nettnerden so langt er marianne aulie-nissen og jolebordnissen.

“Om du lager en Marianne Aulie dorullnisse bør du sette den et sted du ser den ofte, gjerne foran tv eller data. Og du bør ikke bli lei den med en gang. Sjansene er store for at du blir det, så vær sikker før du begynner på en.  Du blir neppe kvitt den etter jul heller…”